Husk ved udlejning

Husk
Fejl og mangler ved husets overdragelse skal straks meddeles udlejer.
Man skal selv medbringes:
Håndsæbe samt opvaskemiddel, karklude til køkkenbrug. Opvaskemidler er til ting der ikke kommes i opvaskemaskinen.

  • Evt: egne knive, da husets udvalg er begrænset, og ikke forventelig slebne.
    Affaldssække
    Opvask:
    Opvaskemaskinen er en hurtigvasker, derfor skal alt snavs skylles af inden opvask.
    Maskinen genbruger vandet.
    ALT porcelæn, glas og bestik SKAL aftørres inden det stilles på plads. Hvis det ikke er rent om vaskes for lejers regning.

Ituslået porcelæn og glas opsamles i den dertil indrettede spand under køkkenbordet, og der afregnes efterfølgende.
Lejer medbringer selv duge samt rigeligt med viskestykker, håndklæder samt emballage til madvarer.
NB: Leg på- og bagved scenen er ikke tilladt.

Efter endt brug
Toiletter gåes efter gulvet fejes og affald fjernes.
Kaffemaskinen skal skylles og rengøres. Termokander skal tømmes og skylles og tørres af.
Ovne skal rengøres. Skuffen under gasblussene skal rengøres/nyt stanniol.
Opvaskemaskinen skal slukkes og filteret skal rengøres iflg. opslag.
Køleskabe skal slukkes og rengøres.
Alle bordflader skal rengøres.
Alle gulve skal fejes. Hvis der er spildt på gulve, skal disse vaskes. Borde skal tørres af.
Borde skal lægges på vogn og sættes i depot rum. Bar skal sættes på plads i depotrum.
Stole stables med 8 stk i hver, og placeres på de små jernrammer med hjul.
Ved tilsmudsning af stole skal disse renses af lejer. Man må ikke stå på stolene.
Inden huset forlades skal man sikre sig, at alle døre låst, også porten, samt vinduer er lukkede.
Opstillede askebærer udenfor skal tømmes.
Flag skal tages ned og lægges sammen.
Tomme dåser samt pap og flamingo skal fjernes, det skal på genbrugspladsen.
Hvis Forsamlingshuset skal fjernet det koster det depositum.
Container er kun beregnet til madaffald.
Nøgle lægges i postkassen.